Ako môže vaša firma vyťažiť z mobilnej aplikácie?


Ak si stále myslíte, že mobilné aplikácie sú výhradne pre veľké značky so zdanlivo nekonečným marketingovým rozpočtom, možno sa mýlite.

Za posledné roky sa trh mobilných aplikácií nesmierne rozrástol. V súčasnosti ich objavíte cez 5 miliónov spolu na App Store a Google Play.

Stále viac a viac menších a stredných spoločností chce profitovať pomocou mobilných aplikácií. Ale ako môže aj vaša spoločnosť vyťažiť z mobilnej aplikácie?

Aplikácie sú efektívny propagačný nástroj

Množstvo spoločností si myslí, že dizajnová a responzívna webstránka postačí na úspech firmy. Zatiaľ čo stránka je nástroj na predaj produktov, služieb a zviditeľnenie biznisu online, mobilná aplikácia je častokrát rýchlejšia, jednoduchšia a inovatívnejšia cesta k nákupu a interakcii s vašou značkou.

Rýchlosť, jednoduchosť a zábava. Presne to očakávajú zákazníci z nákupného procesu.

Získajte viac zákazníkov

V súčasnosti je viackanálový marketing in. Zákazníci obľubujú nákup s viacerými možnosťami, teda môžu nakúpiť online cez webstránku, pomocou katalógu alebo pomocou mobilnej aplikácie - každému vyhovuje iná možnosť.

Nie je to len o tom poskytnúť viacero nákupných možností, ale taktiež to môže priniesť nových zákazníkov, ktorí by o vás možno v opačnom prípade ani len nepočuli.

Zdroj dodatočných príjmov

Zvýšenie zisku je cieľom asi všetkých firiem. Ale naozaj môže mobilná aplikácia priniesť ďalšie peniaze naviac? To závisí od vašej aplikácie, ako dokáže podsunúť propagačný obsah a zachytávať štatistiky a dôležité dáta.

Ako často vaši klienti kontrolujú emaily, ktoré od vás dostávajú? Možno sú prihlásení na odber noviniek, no koľkí z nich ich naozaj čítajú? Určite tak prichádzajú o množstvo ponúk a zliav.

S mobilnou aplikáciou môžete odosielať push notifikácie priamo do ich mobilu, takže viete osloviť svojich zákazníkov so zľavou, prispôsobenou ponukou alebo voucherom. Takto máte veľkú šancu zvýšiť počet konverzií. No taktiež musíte byť opatrní, aby ste nezačali “otravovať” a odcudzili si tak svojich súčasných klientov.

Promo funkcionalita samozrejme nie je jedinou výhodou vývoja mobilných aplikácií. Vďaka neustálym inováciám dnes môžete pomocou geo lokácie a zberu dát osloviť užívateľov zacielených podľa lokalizácie, či poskytnúť dynamické reklamy, ktoré sú úplne relevantné pre vaše publikum.

Prekonajte konkurenciu

Aby ste predbehli konkurenciu, nestačí len ponúknuť skvelé produkty či aplikáciu. Taktiež musíte poskytnúť radosť z používania aplikácie. Ale čo vaša aplikácia potrebuje, aby ste dosiahli pozitívny užívateľský zážitok (užívateľskú skúsenosť)?

  • dôležitá je jednoduchá navigácia
  • jednoduchý nákupný proces krok po kroku
  • poskytnite viacero možností platieb
  • nezabudnite na spomínané push notifikácie
  • konzistencia značky, farieb a loga
  • motivujte svojich zákazníkov aby pozvali do aplikácie svojich priateľov (samozrejme na to majte funkcionalitu priamo v aplikácii)
  • budujte vernú zákaznícku základňu, nikdy nie je neskoro

Keď toto všetko zvážime, nemusíme pochybovať o efektivite mobilnej aplikácie pre biznis. A s neustále rastúcim množstvom užívateľov mobilných zariadení je celkom dobré rozmýšľať nad vývojom vlastnej aplikácie.

Pripravíme vám cenovú ponuku. Kontaktujte nás. Vyžiadať cenovú ponuku