Zviditeľnite vašu aplikáciu cez sociálne média


Takmer polovica populácie na Slovensku patrí medzi aktívnych užívateľov sociálnych sietí. Zamerajte sa na nich a predstavte im vašu aplikáciu.

46% populácie na Slovensku sú aktívnymi užívateľmi sociálnych sietí. Facebook je druhá najnavštevovanejšia stránka na Slovensku hneď po google.sk. Práve preto by vaša aplikácia mala byť viditeľná na sociálnych sieťach.

Prečo je také dôležité prezentovať svoje služby a produkty na sociálnych sieťach? Ľudia tam jednoducho trávia veľa času a práve to robí zo sociálnych sietí vhodným miestom na oslovenie zákazníkov. Ako si teda zviditeľniť aplikáciu a na akých sociálnych médiách?

Výber správnej sociálnej siete pre vašu firmu

V prvom rade by ste si mali zvoliť na akých sociálnych sieťach budete svoju firmu a jej produkty zviditeľňovať. Ako už bolo spomenuté, Facebook je na Slovensku najčastejšie navštevovaná sociálna sieť, preto by ste na ňom určite mali mať vytvorené konto. Užívatelia Facebooku sú rôznych vekových kategórií z rozličných kútov Slovenska. Máte teda k dispozícií širokú základňu, na ktorú viete cieliť podľa vami zadaných kritérií. Ak je však vaša aplikácia určená skôr pre firmy a nie jednotlivcov, mali by ste sa zviditeľniť napríklad na LinkedIn. Je to viac formálnejšia sociálna sieť, ktorá si zakladá na budovaní profesionálnych vzťahov. V poslednom období zažíva na Slovensku rozmach Instagram. Ak vaša aplikácia disponuje pútavými obrázkami, Instagram je pre vás skvelým nástrojom na získanie povedomia o vašej aplikácii. Ak ste si už kontá vytvorili, nezabudnite ikony sociálnych sietí zvýrazniť aj na vašej webstránke. Užívatelia, ktorí si prezerajú vašu stránku sa tak ľahko prekliknú priamo na váš profil na sociálnej sieti.

Čo by som mal postnúť na svoj profil?

Ďalšou otázkou pri budovaní vášho imidžu na sociálnych sieťach je obsah vašich príspevkov. Vo všeobecnosti by ste mali príspevky prispôsobiť sieti, kde ich publikujete a pre akú cieľovú skupinu. Na Instagrame voľte lákavé obrázky, naopak na LinkedIn by sa hodili zaujímavé štatistiky či prípadové štúdie. Každopádne nezabudnite na vizuálnu stránku ani pri publikovaní textového obsahu, napríklad článkov. Na Facebooku či Twitteri majú príspevky s fotkami či videami raz toľko komentárov a o polovicu viac “páči sa mi to”. Vyzvite v príspevkoch svojich sledovateľov k tomu, aby vyjadrili svoj názor. Napríklad čo sa im na vašej aplikácii páči najviac. Vytvorte pre nich súťaž. Pobavte ich, napríklad vtipným obrázkom či statusom. Nezabudnite pridať #hashtag pri kľúčových slovách, ktoré by vaši potencionálni zákazníci mohli použiť pri vyhľadávaní. Obsah majte rozmanitý a kreatívny.

Kedy a ako často pridávať príspevky

Sledovať vaše profily by ste mali každý deň. Byť v kontakte s vašimi sledovateľmi je dôležité aj z pohľadu rýchlej spätnej väzby. Ak vám niekto okomentuje status a vy mu odpíšete na druhý týždeň, nezanecháte dobrý dojem. Preto sa snažte mať svoje profily pod kontrolou. So zväčšujúcou sa základňou fanúšikov by ste mali obnovovať vaše príspevky častejšie, aj niekoľkokrát do týždňa. Nechcete predsa aby o vás sledovatelia stratili záujem a prešli ku konkurencii. Zvážte aj kedy je  vhodný čas na uverejnenie príspevkov. Zväčša to je vtedy, kedy je prihlásených veľa užívateľov. Napríklad podvečer, keď prídu ľudia z práce a chcú si pozrieť nejaké novinky. Súťaže je vhodné publikovať na konci týždňa, aby sa cez víkend, keď je viac času, mohli do nich ľudia zapojiť. Ak si nie ste istí, kedy je ten správny čas, vyskúšajte metódu pokus omyl. Skúste uverejňovať príspevky v rôznych časoch a uvidíte, ktoré budú mať najväčšiu odozvu.


Marketing sociálnych médií je jednou z marketingových služieb, ktoré ponúkame vo svojom portfóliu služieb. Ak hľadáte spôsoby ako byť viditeľnejším pre svojich potencionálnych zákazníkov, obráťte sa na nás. Vieme vám poradiť aj v iných oblastiach marketingu a spoločne tak spraviť váš web viditeľnejším.

Pripravíme vám cenovú ponuku. Kontaktujte nás. Vyžiadať cenovú ponuku