Potrebuje Vaša firma PPC reklamu?


Ak vediete úspešný biznis, určite viete, akú významnú úlohu zohráva v podnikaní reklama. Viete ňou upútať pozornosť, získať nových zákazníkov a tým zvýšiť svoj zisk. V dnešnom online svete je priam nevyhnutné mať vytvorenú vlastnú webstránku, ktorá spĺňa určité kritéria. O vytvorení kvalitnej webstránky sme písali v článku 9 krokov ako vytvoriť stránku, ktorá podporí Váš biznis. Niekedy však webstránka nestačí a radi by ste svoj biznis viac zviditeľnili.  Vtedy prichádzajú do úvahy platené reklamy. Sú však pre Vás najlepším riešením? Ponúkame otázky, nad ktorými by ste mali pouvažovať ešte predtým, než sa rozhodnete investovať do reklamy. 

Je moja webstránka kvalitná?

Pod kvalitnou webstránkou sa rozumie výstižný obsah, prispôsobiteľný dizajn a celková responzívnosť stránky. Na Vašej stránke by mal zákazník nájsť to, čo ho oslovilo v reklame. Rovnako dôležitá je aj vizuálna časť webstránky. Ak návštevníkovi ponúknete príjemné uživateľské rozhranie a jednoduché ovládanie, je vyššia šanca, že na Vašej stránke zostane dlhšie a urobí konverziu. A o to Vám predsa ide. Ak sa rozhodnete investovať do platenej reklamy, musí smerovať na funkčnú webstránku. Ak to tak nie je, sú to len premárnené peniaze. Naša spoločnosť sa zaoberá aj tvorbou responzívnych webstránok, a preto Vám pri jej realizácii radi pomôžeme.

Poznám cieľ svojej reklamy?

Je dôležité vedieť, čo chcete online reklamou dosiahnuť. Chcete, aby o Vás zákazníci vedeli skôr a uprednostnili Vás tak pred konkurenciou? Chcete navýšiť počet konverzií a v konečnom dôsledku tak dosiahnuť vyšší zisk? Alebo si chcete rozšíriť svoju zákaznícku klientelu? Cieľ Vašej reklamy je dôležitý pre spätnú väzbu, pretože po čase bude potrebné zhodnotiť jej úspešnosť. Na to či ste reklamou dosiahli naozaj to čo ste chceli, Vám poslúži vopred stanovený cieľ.

Mám prepočítanú návratnosť investície?

Platené reklamy nie sú lacnou záležitosťou. Je síce pravda, že platíte iba za kliknutie (PPC - pay per click) na reklamu s odkazom Vašej firmy, no to Vám ešte nezaručuje zárobok. Na základe Vášho rozpočtu a možností, ktoré máte, by ste si mali vypočítať koľko ste ochotný zaplatiť za získanie jedného nového zákazníka. Oboznámte sa s viacerými poskytovateľmi reklám a zvoľte pre Vašu firmu tú najvýhodnejšiu.

Ak potrebujete poradiť ohľadom PPC reklamy, napíšte nám.

Pripravíme vám cenovú ponuku. Kontaktujte nás. Vyžiadať cenovú ponuku