Aby bola vaša webstránka prvá vo vyhľadávaní


Chcete zvýšiť viditeľnosť svojho webu? Byť prví medzi vyhľadávaniami? Riešenie je jednoduché - získať si dôveru Googlu. Prečítajte si rady a tipy ako to dosiahnuť.

Vyzdvihnite svoju webstránku vyššie vo vyhľadávaní. Zvýšte šancu, aby na vašu stránku kliklo viac zákazníkov a najmä viac potencionálnych zákazníkov. Teda tých, ktorí u vás spravia cieľovú konverziu - vyplnia kontaktný formulár, prihlásia sa na odber newsletteru či vykonajú objednávku. Ako dosiahnuť aby vašu webstránku Google zobrazil na popredných priečkach?  Prečítajte si základné rady, ktorých by ste sa mali držať.

Optimalizovaná webová stránka

Optimalizovaná webstránka je jednoducho základ. Pokiaľ je vaša webstránka nefunkčná alebo obsahuje chyby, Google ju svojím návštevníkom neukáže. Naopak, ak máte webstránku po technickej stránke spravenú kvalitne, funkcionality pracujú ako majú, vyhľadávače ju vyhodnotia lepšie. Okrem toho by vaša webstránka mala mať responzívny dizajn, ktorý zabezpečí aby jej zobrazenie bolo vhodné pre všetky typy obrazoviek. V súčasnosti totiž prudko rastie počet vyhľadávaní na zariadeniach ako sú tablety či mobily. Neresponzívnosť webstránky by napríklad na mobile mohla spôsobiť zobrazenie neúplneho obsahu. Užívateľ by musel skrolovať po displeji, aby videl obsah celej vašej stránky, čo neprispieva k dobrému dojmu. Viac tipov pre dobrú webstránku si prečítate v článku 9 krokov ako vytvoriť stránku, ktorá podporí váš biznis.

Kľúčové slová

Celý vyhľadávací proces je postavený na kľúčových slovách. Práve tie užívateľ zadá do vyhľadávača v nádeji, že nájde to, čo hľadá. Preto je dôležité, aby vaša webstránka obsahovala hľadané kľúčové slová. Nezabúdajte, že kľúčové slová musia byť relevantné pre obsah vašej stránky. Taktiež by nemali byť príliš všeobecné. Ak ste zo Žiliny a predávate prenosné chladničky, kľúčové slovo chladničky je veľmi všeobecné a vo vyhľadávaní by ste mali vysokú konkurenciu. Zvoľte radšej kľúčové slovo - prenosné chladničky Žilina. Špecifikujete sa tak na užší výber vyhľadávaní, ktorý vám zabezpečí zákazníkov, ktorí naozaj vyhľadávajú to, čo ponúkate. Ak stále neviete, či je vami zvolené kľúčové slovo vhodné, použite plánovač kľúčových slov od Google.

Originálny a kvalitný obsah

Ak máte optimalizovanú webstránku a vhodne zvolené kľúčové slová je pravdepodobné, že na vašu stránku užívatelia klikli. Z užívateľov vyhľadávača sa stávajú potencionálni zákazníci. Po zobrazení vstupnej stránky je dôležité, aby na nej zákazníci aj zostali. A to dosiahnete jedine kvalitným obsahom. Ak im vaša stránka nepomôže, neporadí a neprinesie odpoveď na ich otázky, odídu. Ponúknite im kvalitný obsah, ktorý bude aj originálny. Nesnažte sa kopírovať texty iných webstránok. Vyhľadávače to nemusia vyhodnotiť ako relevantný výsledok.

Budujte spätné odkazy - linkbuilding

Vyhľadávače sa snažia pre svojich užívateľov nájsť to najlepšie, čo na webe je. Čo vystihuje to, čo hľadajú. Ak niekto vyhľadáva recept na makový koláč, vyhľadávač ponúkne užívateľovi v prvých výsledkoch tie najlepšie recepty, teda tie, ktoré majú najlepšie hodnotenia či recenzie. Toto isté sa dá aplikovať aj na webstránky. Vyhľadávač uprednostní stránku, na ktorú odkazujú aj iné stránky. Je to známka toho, že je na nej kvalitný obsah a čitateľ sa tam dozvie toho ešte viac. Vaša webstránka tak získa akokeby “hodnotenie” od inej relevantnej stránky prostredníctvom odkazu na váš web.

Rady, ktoré sme vám ponúkli sú zároveň radami pre SEO optimalizáciu. Optimalizácia pre vyhľadávače je dlhodobý proces, ktorý je treba vykonávať pravidelne. Ak popri podnikaniu nemáte dostatok času na pravidelnú seo optimalizáciu, využite marketingové služby, ktoré ponúkame.

 

Pripravíme vám cenovú ponuku. Kontaktujte nás. Vyžiadať cenovú ponuku